Můj první skútr, aneb jak si správně vybrat levný skútr

Můj první skútr, moje první investice

 Jaký skútr koupit? Šetřit při nákupu skútru a nebo si koupit skútr značkový? To a mnohem více se dozvíte v tomto manuálu pro nákup skútru od firmy www.skutry-levne.cz

Jelikož máme s prodejem skútrů dlouholetou zkušenost, rádi se s Vámi o ni podělíme. Jak již znáte letité pořekadlo ´´LACINO DVAKRÁT PLACENO´´ je a bude pravdivé. Vybíráte skútr a máte rozpočet již stanovený? Přečtěte si tento průvodní manuál, ať neuděláte chybu s koupí skútrů. I já, když jsem si pořizoval svůj první nový skútr 50ccm někdy v 16 letech, koukal jsem na každou korunu. Tehdy se dal nejlevnější skútr čínské výroby pořídit za 32000Kč, nyní jsou za 17000Kč a žádnou hitparádu, mi věřte, s tím neuděláte, a poradit mi neměl kdo. Jednoduchá rada byla: Vem si 70000Kč a kup skútr značkový.

Vím, teď si říkáte, od ledna 2013 jsou nově povolené skútry 125ccm k řidičskému oprávnění skupiny B, vezmu si svých 25000Kč co mám odložených a koupím skútr a budu šetřit, ´´mám to jen na ježdění do práce´´. Ale to je úplně špatně. To je ta nejhorší myšlenka, kterou zvažujete. Tedy jen pokud Vám Vašich naspořených peněz není líto.

A proč? Je to jednoduché! Spočtěte si kolik každý den najezdíte do práce a z práce a pak vynásobte dny. Já osobně bych najezdil 13km do práce, 13km z práce a pak cca 10km jen tak navíc, to je 36km denně x 20dní to je 720km za pracovní dny a celkem za měsíc 1000km ať počítám jak počítám a už jen první myšlenka, že u levných skútrů bych měl být na 1. servise v 500km na druhém servise v 1500km nebo 2000km atd… by mě odradilo. Vždyť bych byl na servise každý měsíc a utratil cca 1000Kč navíc, to bychom nic moc neušetřili, nemám pravdu? Skútr 125ccm pořídíte i do 25000kč, ale nemůžete tomu říkat skútr s velkým S. Má to řidítka, má to kola a má to design, ale že tlumiče netlumí jak na Aprilii, Vespě či další renomované značce, se nemůžete divit. Byli jste se podívat v cyklo prodejně na ceny kol? Slušné kolo Vám nabídnou s cenou od 15000Kč, za kterým si prodejce stojí a na kterém si můžete hned z prodejny vyšlápnout. Vraťme se ale zpět ke skútrům. V případě, že nemáte finance na to, abyste si pořídili značkový skútr 125ccm, který začíná běžně s cenou nad 40000Kč, spíše nad 50000Kč, proč si raději nekoupit skútr 50ccm značkový? Značkové skútry 50ccm 2T např. koncernu Piaggio umí jezdit i 70-80km/h dle typu skútru při základním odstranění restrikcí a omezovačů. Říkáte si, že je to málo? Říkat můžete, ale porovnat značkový skútr 50ccm s neznačkovým skútrem 125ccm nejde. Komfort a pohodlí zažijete jen na skútru značkovém a o tom, že na skútru budu o 5 minut později v práci, bych nějak nespekuloval. Přivstanu si, ale vím, že do práce dojedu. O tom si můžete pročíst spousty diskusních fór atd., kde se dočtete vše o skútrech čínské výroby a dozvíte se všechny klady a zápory. Samozřejmě jsou zákazníci, co s levným skútrem jsou spokojeni. To jsou ale nenároční lidé s trochou zručnosti a svedou si drobné úpravy a nastavení provést sami ve své garáži. Pokud nejste technický typ člověka, co si nezvládne sem tam něco dotáhnout a překontrolovat, doporučuji koupit skútr značkový, kde pravděpodobnost toho, že se Vám něco povolí, pokazí atd. je menší.

Často se potýkáme s tím, jak dojde k první závadě, slyšíme že ´´vy jste nám to doporučil´´. Opak je pravdou, nedoporučujeme, snažíme se poradit v rámci možností, je to jen Vaše zvážení pro jaký typ skútru se rozhodnete a co se Vám líbí.

My doporučujeme kvalitu, kvalitní skútry mají servisní intervaly alespoň 2500km – 10000km, což uleví jak Vám, tak i nám. Většina renomovaných značek s obsahem 125ccm má pravidelný servisní interval po 5000km, z čehož plyne, že do servisu nebudete jezdit moc často a to je správné, tak to má být.

znacky-ktere-doporucujeme
Určitě se ptáte, proč inzerujete něco, co nedoporučujeme na svém webu? Slovo ´´nedoporučujeme´´ nepoužíváme a snažíme se nabídnout zákazníkům i skútry levné, na které seženete náhradní díly, což je velmi důležité. Skútr si ve většině případů nekupujete na rok a ani na dva a sami víte, že rozhodovat se musíte vy. My se za Vás rozhodovat nemůžeme.

Doufám, že Vám byl tento průvodník alespoň trochu k něčemu užitečný a přejeme Vám hodně ujetých KM bez nehod.

2 komentáře u “Můj první skútr, aneb jak si správně vybrat levný skútr

Napsat komentář